"הציבור החרדי עומד למבחן": פרויקטור מירון בריאיון

מהדורת הבוקר No Comments on "הציבור החרדי עומד למבחן": פרויקטור מירון בריאיון

פרויקטור מירון יוסי דייטש בשיחה עם מגישי מהדורת הבוקר, על ההיערכות הגדולה להילולת הרשב"י: "האווירה והאמון הציבורי גדול. האשראי שנתנו לנו הוא גדול, זה אמנם מפחיד מצד אחד, אבל אני מקווה שתהיה סיעתא דשמיא"

צילום: David Cohen/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ימים ספורים להילולת הרשב"י: פרויקטור מירון יוסי דייטש, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) על ההיערכות. "אני לא יכול לומר שהצלחנו לרצות את כולם", מבהיר דייטש. "השתדלנו לעשות את המו"מ ולנהל את כל זה ביושר ובאמונה. ברור שאי אפשר לתת לכל אחד את כל מה שהוא מבקש". 

לדבריו "גילינו הרבה רצון טוב מצד כל הגופים והקהילות לשים את המחלוקות בצד. ברור שיש כאלה שרוטנים. אני רוצה להבהיר שלא אנחנו קובעים את מכסת הכרטיסים והפריסה, זה משרד התחבורה".

"ברגע שיצאו הכרטיסים, בערך 60-70 אלף כרטיסים נמכרו בשלוש-ארבע שעות", סיפר דייטש. "המערכת עבדה כמעט ללא תקלות. לא תמיד אפשר לספק את כל צרכי הציבור. האווירה והאמון הציבורי גדול. האשראי שנתנו לנו הוא גדול, זה אמנם מפחיד מצד אחד, אבל אני מקווה שתהיה סיעתא דשמיא".

הפרויקטור הדגיש: "ההצלחה היא לא שלי. ההצלחה היא של עם ישראל. משני בבוקר כשעם ישראל יתחיל להגיע למירון ההצלחה תלויה רק בציבור. כל הגופים המדינתיים נתנו לנו את הצ'אנס לראות האם הציבור החרדי יכול לנהל את האירוע שלו על פי כל כלל הבטיחות. הציבור החרדי עומד עכשיו למבחן. אנשים צריכים להיות זהירים ולהישמע להוראות המשטרה והסדרנים".

"בשם ה' נעשה ונצליח", חותם הפרויקטור יוסי דייטש בסיום השיחה.



0 תגובות